Znikajace postacie...

2006-12-18 10:32
Silverka

Ocknelam sie we snie ze snie : P w akcji wieczrnej gdzie umialam latac i ktos chcial mnie schwytać! ale mu sie nie udalo... no wiec w tm samym momencie naszla mnie ochota by sie z kims pokochać. hehe a ze facetow bylo duzo dookola wiec zlecialam na dol ... gdy tylko podchodzilam do nich to znikali! zbilo mnie to kompletnie z tropu bo dzialo sie to z kazdym innym facetem.. i osobami na planie... w koncu ktorys ktory jeszcze zostal.. zgodzil sie ze mna pokochac ale wtedy niestety obudzilam sie..



mialam jeszcze jeden LD ale tylko w krotkim pzreblysku swiadomosci bo zaraz pograzylam sie we snie..

2006-12-19 22:16
lukasollo

Ten co zostal to ja ;-) ;-)

2006-12-20 06:07
Silverka

hehehehehe laugh.gif laugh.gif laugh.gif fajnie by bylo :roll:

2006-12-20 22:33
lukasollo

CYTAT
fajnie by bylo

Nawet nie wiesz jak bardzo oczko.gif oczko.gif

2006-12-21 11:13
orzeszek

biggrin.gif

No ja tez jestem solo, ale niebawem znikam oczko.gif

Tak wiec lukasollo, caly zaszczyt po Twojej stronie oczko.gif oczko.gif

2006-12-21 13:16
Silverka

CYTAT(lukasollo)
Nawet nie wiesz jak bardzo


Chyba nie smile.gif heheheh ale zawsze mozna podroboc w LD to doswiadczenie

CYTAT(orzeszek)
No ja tez jestem solo, ale niebawem znikam

Tak wiec lukasollo, caly zaszczyt po Twojej stronie


a kiedy znikasz?

2006-12-21 22:29
lukasollo

CYTAT
Chyba nie

F O C H !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x

2006-12-22 10:31
Silverka

lukasollo chodzilo mi o to ze nie wiem jak bardzo moze byc fajnie ;-) jak zwykle nikt mnie nie rozumie

2006-12-22 21:49
lukasollo

CYTAT
lukasollo chodzilo mi o to ze nie wiem jak bardzo moze byc fajnie

To nastepnym razem pisz jasniej :-P Juz sie odfochowuje oczko.gif

2006-12-22 22:30
Silverka

CYTAT(lukasollo)
To nastepnym razem pisz jasniej


postaram się :-D :-D :-D :-D heheheh z pisaniem to u mnie roznie smile.gif

Ciesze sie ze juz biggrin.gif bo juz sie balam :!:

2006-12-28 22:13
takitam

Fajne oczko.gif
Ale jest Frajda zawsze jak pojawia się myśl "O kurcze to sen!!!"
Mialem raz taki se ze latałem (dosłowinie) po lesie i nagle się zorientowałem ze przeciez ja latac nie umiem i ze to musi byc sen.No wiec wpadlem na ten sam pomysł co Silverka, smile.gif
- Spotkałem pierwsza kobiete , ale brzydka była
- poleciałem dalej , tez brzydka
- polecialem dalej...tez brzydka , se mysle kurde jak tak dalej pojdzie to lipa.No ale skoro to sen to przejade ręką po jej ciele i się zmieni na inną.
....Jak pomyślałem tak zrobiłem.
Zamknąłem oczy skoncentrowałem się i przejechałem dłonią i ....
no właśnie za mocno się skoncentrowałem i obudzilem się w pokoju smile.gif
Tada! biggrin.gif


a tu jeden z niedawnych LD http://www.przebudzenie.pl/viewtopic.php?t=121

2006-12-29 10:42
Silverka

CYTAT(takitam)
Zamknąłem oczy skoncentrowałem się i przejechałem dłonią i ....
no właśnie za mocno się skoncentrowałem i obudzilem się w pokoju
Tada!


Wlasnie to jest ten minus w LD, bo jak za bardzo biora gore emocje to zaraz sie budzisz i lipa oczko.gif

Bardzo fajny sen:) i gratuluje Ldka

2006-12-29 16:05
takitam

Warto poszukać na necie technik LD. Są nawet kursy, na 30 dni oczko.gif Przerabiałem część z nich ale sądze że jeśli ktoś chce to wystarczy się zapoznać z technikami i sobie samemu coś z tego wyciągnąć.
MIałem kilka śmiesznych sytuacji we śnie po których rozpoznałem sen.
np. patrze na zegarek jest 13:00, za chwile znowu patrze ( specjalnie ) a tu 21:45 - coś nie gra!! We śnie wszytko jest zmienne smile.gif

2006-12-29 21:31
Silverka

CYTAT(takitam)
np. patrze na zegarek jest 13:00, za chwile znowu patrze ( specjalnie ) a tu 21:45 - coś nie gra!! We śnie wszytko jest zmienne


Fakt, to skuteczna technika. Mi sie najczesciej przypomina nad ranem we snie albo w fazie glebokiego snu wieczorem (Rem) czy jak to tam sie zwie:)

Tez patrzylam na te kursy LD, ale jak dla mnie sa za dlugie i zbyt sczzegolowe i psuja zabawe:)

2006-12-30 15:19
Nigra_Rosa

Mi zawsze ld zdarza sie pod wpływem strachu albo … lenistwa ;-) Np. ostatnio śniło mi się ze musze przejść przez przepaść po linie. Tak się bałam ze pomyślałam … hm… to sen – wcale nie musze tego robić. Albo dzisiaj – śniło mi się ze wykonywałam jakieś czynności i nagle pomyślałam- kurcze nie mogę tego robic – musze isc pisac prace dyplomowa … ale zaraz zaraz -wcale nie musze jej pisac bo to sen ;-)

2006-12-30 15:56
takitam

hehe
Czy w związku z tym przedsięwzięłaś jakieś ciekawe działania podczas snu ?
Bo u mnie w większości tak wygląda że jak już się zorientuję to zabawa się dopiero zaczyna smile.gif

2006-12-30 17:47
Silverka

Nigra ciekawe podejscie.. moze w ten sposob mozna swiadomie uwolnic sie od strachu, ktory meczy nas w rzeczywistosci?

2006-12-31 18:30
Nigra_Rosa

Takitam – ja wykorzystuję świadomy sen do wielu celów. Gdy zorientuje się, że śnię albo się „bawię” albo … np- Silverka – uwalniam się od strachu, który mnie męczy.
Każdy z nas ma jakieś lęki. Mi osobiście dzięki świadomym snom udało się przezwyciężyć wiele lęków i uzdrowić parę sytuacji. Podczas normalnego snu możemy poznać nasze leki, które są głębiej zakorzenione. I nic nie stoi na przeszkodzie, aby pozbywać się ich podczas snu świadomego.
Według mojego rozeznania więcej osób dąży do oobe niż ld. Uważają ze ld jest czymś gorszym, mniej niezwykłym. Ja jednak sądzę, iż ld jest bardziej przydatne, bo możemy dzięki niemu więcej zdziałać dla siebie. No i zawsze z ld można przejść do oobe :-D . Ja ostatnio zrobiłam to przez przypadek. Pomyślałam sobie – pojeżdżę na motorze 8-) Postanowiłam zjechać ze stromej góry. Zjeżdżałam w dół i w dół … aż znalazłam się poza ciałem. :-)

2006-12-31 21:23
takitam

CYTAT(Nigra_Rosa)
Pomyślałam sobie – pojeżdżę na motorze Postanowiłam zjechać ze stromej góry. Zjeżdżałam w dół i w dół … aż znalazłam się poza ciałem.
laugh.gif - fajne smile.gif
Co do wykorzystywania LD do usuwania lęków i takichtam rzeczy to nie próbowałem. LD zdarza mi sie ostatnio raz na miesiąc albo 2.Moze jakby mi sie udało tak ze 2-3 razy w tygodniu to by coś z tego było

2006-12-31 22:24
Silverka

CYTAT(Nigra_Rosa)
Uważają ze ld jest czymś gorszym, mniej niezwykłym.


Z tym sie nie zgodze :-) mimo, ze OBE uwielbiam...
CYTAT(Nigra_Rosa)
Pomyślałam sobie – pojeżdżę na motorze Postanowiłam zjechać ze stromej góry. Zjeżdżałam w dół i w dół … aż znalazłam się poza ciałem.


Przypomnialas mi o pewnym zdarzeniu.. podobnym do Twojego, tylko ze wtedy powrocilam swiadomie do ciala fizycznego gdzie panowaly wysokie wibracje i wyszlam z ciala tak jak w calym procesie OBE... a jazdy na motorze nie probowalam w LD smile.gif

2007-01-01 00:33
takitam

Mnie się z kolei przypomniała sytuacja z LD kiedy jeszcze mały chłopiec byłem.
Mianowicie we śnie zacząłem skakać po łóżkach latać po domu jak oszalały, smiałem się robiłem co chciałem po prostu fry wolne uwolnienie całej energii.W pewnycm momencie Matka się zapytała
"CO ty robisz weź się uspokój !!!"
- Ja na to - Nie martw się mamo, to tylko sen.


....Wnioski wyciągam.myśle że samo życie jest takim snem w którym nie jesteśmy na tyle pewni siebie żeby robić to co dusza szepta do ucha, a robimy to co z logiki wypada.
Jestem za tym aby zawsze robić to co dusza podpowiada , nawet jesli jest to nielogiczne, albo jakby to ktoś powiedział że "nie wypada".
Pozdrówki! smile.gif

2007-01-01 01:28
Nigra_Rosa

takitam , uwielbiam ludzi z takim podejsciem :-) slonko.gif

2007-01-01 11:18
Silverka

CYTAT(takitam)
Jestem za tym aby zawsze robić to co dusza podpowiada , nawet jesli jest to nielogiczne, albo jakby to ktoś powiedział że "nie wypada".
Pozdrówki!


Dobre podejscie smile.gif

i Wlasnie to bylo moje postanowienie noworoczne slonko.gif

2007-01-01 11:21
Izis

CYTAT(takitam)
....Wnioski wyciągam.myśle że samo życie jest takim snem w którym nie jesteśmy na tyle pewni siebie żeby robić to co dusza szepta do ucha, a robimy to co z logiki wypada.
Jestem za tym aby zawsze robić to co dusza podpowiada , nawet jesli jest to nielogiczne, albo jakby to ktoś powiedział że "nie wypada".


to jedyne, co może nas wyprowadzić na prostą drogę :-)

2007-01-01 12:22
takitam

Nigra_Rosa, Silverka, Izis, Ciesze się że też tak to widzicie smile.gif
No i zycze wszystkim zeby nic nikogo nie powstrzymywało w robieniu tego co w duszy gra slonko.gif

Losowe posty: